Thursday, October 8, 2009

Sempat ke idak....



tinggal 30 hari je lagi menjelang hari bahagia.
Frequent berdebar2 tu makin tinggi... Boleh kata hari2 kalau tgk gambar kahwin ke...pikir pasal kahwin ke..berdebar2 sampai sejuk ke tulang sum2..
ini dah kalah berdebar2 time exam SPM....

apa lagi yang belum prepare?..alhamdulillah semua dah tinggal kerja2 terakhir..kecuali mengemas rumah.. Maklumlah...adik beradik ramai.. Makin ramai penghuni makin banyakla barang nak kene kemas.

Semalam Cik (panggilan utk my mum) dah call...dia dah start risau. Yela, aku tak sempat nak balik. Dengan jadual yang padat utk segala macam open house, cari barang utk customer... Memang tak sempat.

Jadi pada kawan2 yang menjemput aku datang ke Open House sempena hari raya..aku dan dzul memang mintak ampun mintak maaf. Mana yang sempat, yang dekat2 kami datang... Mana yang jauh/tak sempat memang aku tak dapat datang....

Aku kesian bila cik risau..tapi tulah, risau tandanya dia concern dan dia nak melibatkan diri dalam majlis nie. Jadi rasa bersyukur tu adalah jugak..cuma kesian kat dia..sebab dia dah tua..aku plak duk menyusahkan dia lagi..ekekekkekeke.....
(dah try meringankan beban dia sedikit sebanyak okey..)


Sepatutnya by this time aku dah start memanjakan diri... Tapi bisnes butik perkahwinan aku nie makin kencang plak..Rezeki berlimpah ruah masuk..takkan aku nak tolak kan......
Aku suka sangat bila dapat bantu org minimize kan perbelanjaan kahwin mereka...
Yela..buat apa nak membazir2...
Jangan jadikan yang halal itu haram....

Kita mestilah jadi generasi perintis untuk Majlis yang besederhana. Kita kenalah jadi pemecah tradisi yang membazir duit sana sini.... Aku harap cita2 aku untuk menjadikan perkahwinan idaman bagi setiap org adalah yang mampu milik menjadi kenyataan...aminnn...


Untuk memanjakan diri tu..aku memang rasa dah tak sempat..tapi ade sape2 tau kat ne boleh buat body massage + lulur + body scrub + facial + manicure + pedicure yang harga nya reasonable serta boleh buat kat satu tempat je....
Kalau ade aku pergi..kalau takde buat sendiri je la kat rumah...


Sesapa ada bgtau eh..mekasih....






p/s : aku nak mintak tolong mak aku mandikan aku "Mandi bunga"......itu jelah yang terakhir aku boleh buat.hahahha

1 comment:

nita said...

behnyerrr menunggu saat bahagia..

semoga segala perancangan berjalan dgn lancar yerr..

Related Posts with Thumbnails