Friday, October 23, 2009

Ku Mahu...


























Apa kaitannya gambor2 Dato' Siti nie dalam blog aku?
Ha....rahsia.............................
Nanti2 baru boleh reveal...


Lagipun aku memang minat dgn Dato' Siti nie..tak tau la kalau ade yang tak minat..tapi aku suka...heeeeee..dari zaman sekolah... Kerana kebolehan dia..dan anugerah yang Tuhan bagi pada dia..


credit to : http://gosipcentral.blogspot.com http://pipicomel.blogspot.com
dan beberapa blog yang aku dah tak jumpe cari kerana kecuaian aku dan ke'excited'an aku..heheh

4 comments:

nita said...

akak tau naperr ko suka dato CT..

sbbb muka dato CT aderr iras2 muka akak kans..

hehehe!

*larikkkkkksssss*

Bapak said...

nak buat pre wedding pic ala-ala siti tu ker?

Bapak said...
This comment has been removed by the author.
Queen said...

kak nita : ahahahahaha....ade la sikit (sila bagi upah atas pujian tak berapa ikhlas tu)..ahahahahhaha


bapak : aku tak buat pre wed...huhuhuhu...kang ade plak kontroversi kang...hahaha

Related Posts with Thumbnails